Коучинг
Коучинг жоспары
Тақырыбы |
Айтылым дағдысын қалыптастыруға арналған әдіс-тәсілдер |
||||
Мақсаты |
Айтылым дағдыларын дамыту тәсілдерімен, айтылым жаттығуларымен таныстыру,айтылым мақсаттарына бағытталған әдіс -тәсілдерді зерделеу |
||||
Нәтиже |
Мұғалімдер оқушылардың ауызша сөйлеу тілін дамытуда жүргізілетін жазба жұмыстарының түрлерін айқындайды. |
||||
Түйінді идея |
Айтылым дағдысында тапсырмалар тақырыпқа қатысты ойын білдіру, өз көзқарасты дәлелдеу, шешім шығару, қорытынды пікір жасау туралы түсінік пен біліктілік деңгейіне бағытталады. |
||||
Жоспар |
|||||
Уақыты |
Тапсырма |
Коуч әрекеті |
Мұғалімдер әрекеті |
Ресурстар |
|
3 минут
|
Психологиялық ахуал |
«Мен сізді көргеніме қуаныштымын, себебі...» |
Қатысушылар шеңберге тұрып, «Мен сізді көргеніме қуаныштымын, себебі...» тренингін орындайды. |
||
6 минут |
Қатысушыларға сұрақтар беріледі.
|
Оқушыларға айтылым дағдысын қалай игертуге болады? Ауызша сөйлеуге үйретуде қандай қиындықтар кездесті? Айтылым дағдысын дамытуға бағытталған қандай әдіс тәсілдерді білесіздер? -Дебат -Баяндама -Таныстырылым -Сурет құрау -Сюжеттік ойын -Пікірталас -Сипаттама -Көзқарастар бұрышы -Екі жақты көзқарас |
Қатысушылар өздері сұрақтар құрастырады. Берілген сұрақтарға топпен жауап береді.
|
Cұрақтар |
|
10 минут |
Теориялық кезең. |
«Айтылым дағдысын қалыптастыруға арналған әдіс-тәсілдер» тақырыбында таныстырылым жасайды. |
Қатысушылар айтылым дағдысының мақсаты, айтылым алдында, айтылым барысында, кейінгі жұмыс түрлерімен, оқу үдемелілігінде айтылымды дамыту үшін айтылым мен тыңдалымды тиімді қолданудың жолдарын қарастырады. |
Үлестір-мелі материалдар |
|
7 минут |
Топтық жұмыс. «Дубляж» әдісі |
Бейнекөрсетілім көрсетеді. «Аю мен қояндар» ертегісі |
Қатысушылар ертегі сюжеті бойыша мәтін құрастырып, рөлдік ойын көрсетеді. ҚБ.Өзара бағалау. |
Бейнекөр-сетілім. |
|
2 минут |
Сергіту сәті |
Топтық ән |
1-топ «Армандастар» (бе-бе-бе) 2-топ «От улыбки»(кар-кар-кар) 3-топ «Әрқашан күн сөнбесін» (гав-гав-гав) 4-топ «Жы желаем счастья вам»(му-му-му) |
|
|
5 минут |
«Жарғы кетті, жарғы келді» әдісі |
Әдістің барысымен таныстыру |
Қатысушылар орындайды |
|
|
2 минут
|
Кері байланыс. Рефлексия
|
Сабақтан алған әсерлерін, ұсыныстарын жазуға «Екі жұлдыз, бір тілек» парақшасын таратады. |
Әр топ коучинг туралы ойларын, сезімдерін жазады. |
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
|