коучинг
Күні : 12.02.19 |
Мұғалім: М.С.Базылбекова |
|||
Коучинг тақырыбы |
«Оқытудың белсенді әдіс-тәсілдерін сабақ үдерісінде қолдану жолдары» |
|||
Жалпы мақсаты |
Мұғалімдерді оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, нәтижелі білімге қол жеткізу. |
|||
Оқу нәтижелері |
Мұғалімдер топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, ойларын жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды. Сыни ойлауы дамып,өз ойларын еркін айтуға үйренеді. Өзара әрекеттесу арқылы мұғалімдердің танымдық белсенділігі артады. |
|||
Түйінді идеялар |
Әріптестермен сындарлы әңгімеге ұйытқы болу үшін сурет пен бейнежазбаны қалай пайдалану керектігін түсіндіру. |
|||
Дерек көздер |
«Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы»Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру Бағдарламасы МАН 2016 жыл
|
|||
Тапсырмалар |
Коучтің әрекеті |
Тыңдаушылар әрекеті |
||
Тренинг . Психологиялық ахуал |
«Сатамын және сатып аламын» тренингі, шартын түсіндіреді |
Шеңберде тұрған қатысушы қасындағы көршісіне өзінің жағымсыз қасиетін сатып, оның жақсы қасиетін сатып алады. Мысалы, «Мен еріншектігімді сізге сатып, сіздің еңбекқорлығыныңызды сатып аламын» |
||
Топқа бөліну |
Стикерлер арқылы топқа бөлу. |
Топқа бөліну |
||
Ой қозғау стратегиясы |
Сабақ үрдісінде оқытудың қандай белсенді әдістерін қолданасыздар?
|
белсенді оқыту әдістері туралы не білетіндіктерін, ол әдістің мақсаты не? |
||
|
||||
Топтық жұмыс |
«Жана форматта сабақ беру ерекшеліктері» 1 топ: Жаңа форматта сабақ беру дегеніміз не? 2-топ: Заманауи сабақ пен дәстүрлі сабақты салыстырмалы түрде талдау
|
Мұғалімдер бірлесе талқылай отырып, берілген тақырыпты ашуда жұмыс жасайды |
||
Топтарға тапсырма 1 –тапсырма
2-тапсырма
3-тапсырма
«Түртіп алу» стратегиясы (есте сақтау қабілетін анықтау мақссатында) |
«Галлерея шарлау» әдісі арқылы спикерлері түсіндіреді.Ал тыңшы аралап тыңдап жүрып, ақпарат жинайды.
Мұғалімдерге парақта жазылған мәтін таратылып беріледі. Әр топта бір спикер және бір тыңшы болуын қадағалау.
|
Әр топ өздеріне тапсырылған тапсырма бойынша тақырыпты талқылап,спикерлері түсіндіреді.сұрақтарға жауап береді. |
||
Бұл жердегі әдіс әңгіменің немесе басқада әрекеттің тұжырымдамасын және үдерісті түсінуді дамытатын ақпарат алуға арналған әдістің түрі. |
||||
1- «Телеграмма» әдісі Өтініш мына хатты толықтырып жіберуіңізді сұраймын. Орамжапырақгүлділер. Бұларды кейде .шаршыгүлділер......... деп те атайды. Олар-шөптекті, кейде шала бұталы....қосжарнақты... өсімдік. Ғаламшарымызда орамжапырақгүлділер тұқымдасына жататын ...3000..........-ға жуық түрлер бар. Жапырақтары ............. кезектесіп орналасады,..........бөбешік.... жапырақтары болмайды. 2-топ. «FILA» кестесі Мұғалімдерге мәтін таратылып беріледі. |
Жіберген хатты толықтырады Бұл жерде берілген мәтіндегі түсіп қалған қажетті тірек сөздерді орнына қойып толықтырады.
Берілген мәтінді кесте бойынша толтыру |
|||
Мұғалімдерге видео тыңдалым көрсетіледі. «Қазақстанның көрікті жерлері» |
Мұғалімдер ұсынылған видеоны көріп, есте қалған ақпаратты парақ бетіне түсіреді. |
|||
Сергіту сәті |
«Еден, төбе, мұрын» әдісі. Бір мезгілде жүргізуші сұқ саусағымен біресе төбені, еденді, біресе мұрынды көрсетеді. Айтып тұрып жаңылыстырады. |
|||
Кері байланыс «Мейрамхана» стратегиясы |
қатысушыларға жеке қағаздарға жазылған сөйлемдерді аяқтауға ұсынылады:
Менің тағы да жегім келеді … Маған бәрінен де ұнады - … Мен жеп қорыттым … Бұл мейрамхана … Мен артық ішіп қойдым … Қосуыңызды сұраймын |
Қатысушылар сөйлемді аяқтап жазады |
||
|