коучинг
Күні: 14.01.19ж |
|||
Коучинг сабақтыңтақырыбы |
Сабақтағы кері байланыстың тиімді тұстары |
||
Жалпы мақсаты |
Әріптестер арасында оқыту мен оқуды жетілдіру үшін оқушылардың рефлексивті іс-әркетінің тиімділігі туралы тәжірибе алмасу арқылы тиімді ұйымдастырылған кері байланысты маңыздылығын ұғындыру, тәжірибелеріне енгізуге бағыт-бағдар беру |
||
Күтілетін нәтиже |
Сабақтағы кері байланыстың тиімділігін түсінеді. Күнделікті сабақ соңында оқушылардан кері байланыс алады. Келесі сабақтың жоспарын құруда, оқушылардың ұсыныстарын ескереді. Әрбір мұғалім өзіне есеп беруге дағдыланады. |
||
Ресурс |
1. Мұғалімге араналған нұсқаулық. 2. Үлестірме материалдар 3. А. Әлімов. «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» атты оқу құралы, Алматы 2013ж. 4. А.Әліміов. «Оқытудағы ИНТЕРБЕЛСЕНДІ әдіс-тәсілдер» Астана, 2014ж. |
||
Уақыт |
Коучтің әректі |
Тыңдаушылардың әрекеті |
|
1.Психологиялық ахуал «Жунглидағы жаңбыр»
|
Қатысушылар шеңберде
тұрып(алдында тұрған адамның арқасына жұғысып жеңіл қимылдар жасайды.). |
||
Миға шабуыл |
Кері байланыс туралы ой толғау * Кері байланыс туралы не білесіздер? * Кері байланыстың орны қандай? * Кері байланыс маңызды ма? Неліктен? * Кері байланыстың бізге тиер көмегі қандай?
. |
Тыңдаушылар қойылған сұрақтарға жауап беріп, ойларын ортаға салады. |
|
|
2. Слайдпен жұмыс: Рефлексия мен кері байланыс туралы мәлімет беру.
|
Тыңдаушылар бұл жұмыс түрлерін көріп, өз ойларын ортаға салады, пікірлеседі |
|
3. Топтық жұмыс:
1 Сабақта қандай кері байланысты қолданасыз және кері байланыстың тиімділігі».
2.Кері байланысты ұсынғанда қандай ережелерді ұстанған дұрыс?
2 топ осы тақырыпта өз жұмыстарын қорғайды. Жұмысты түрлі бағытта қорғау ұсынылады. Барлық топты формативті бағалау. |
Топ ішінде бірігіп жұмыс жасайды, диалогқа түседі, талқылайды. |
||
4Кері байланыстың түрлерін мұғалімдерге ұсыну . Сабақтағы кері байланыстың қандай мақсатпен алынатыны жайлы , оның қандай түрлері болатыны жайлы мәлімет беру. |
Тыңдаушылар кері байланыстың түрлерімен танысады. |
||
5. Кері байланыстың мұғалімдержәне оқушылар үшін маңызы жайлы мәлімет беру.
|
Талқылайды. |
||
|
7.Қазіргі кезде сабақта қолданылатын кері байланыстүрлерімен таныстыру, әрқайсысын жете түсіндіру.
|
Сабақтарда қолданылатын түрлі кері байланыс түрлерімен танысады,талқылайды |
|
Қорытынды |
Кері байланыстан күтілетін нәтижелер: |
|
|
9. Ширату. Алдын ала қатысушылар отыратын столдар астына «Ұстаз», «Бала», деген парақшалар жапсырылады. Аты айтып тұрғандай әр топ өз тақырыптары бойынша өлең айту керек. Бұл жаттығуда тыңдаушылар біраз сергіп қалады. |
Әр топ тақырыптарына сәйкес өлең шырқайды. |
||
10.Кері байланыс: ауызша. «Менің сөзім әдісі»Бұл жерде әрбір тыңдаушы өтілген коучинг жұмысына, коучке кері байланыс береді. Бір мұғалім тұрып, бүгінгі коучингтен түйгендерін айтады. Айтып болған соң, басқа бір мұғалімнің атын атайды. Сөзді сол мұғалім жалғастырып, сабаққа қорытынды жасайды |
Коуч ұсынған кері байланыс туралы өз ойларын айтады . |
||