Қазақ әдебиеті 9 сынып » Ш.Уәлиханов (Ақын Сара) атындағы орта мектеп. Ескелді ауданы
Жетісу облысы білім басқармасының
Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
""Ш.Уәлиханов атындағы орта мектебі Ақешкі бастауыш мектебімен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 43-50-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
01
сентябрь
2021

Қазақ әдебиеті 9 сынып

Түсінік хат


Күнтізбелік-тақырыптық жоспар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына, «2021-20222 оқу жылында Қазақстан республикасының жалпы орта білім беретін мектептерінде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатқа, «ҚР бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік типтік оқу жоспарларын бекіту туралы»  Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 4 қыркүйектегі №441 бұйрығы, «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрі міндетін атқарушысының 2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрығымен (ҚР Әділет министрлігінде 2017 жылы 13 қарашада № 15982 тіркелген) бекітілген «Негізгі орта білім беру деңгейінің жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасын басшылыққа ала отырып құрылды.


«ҚР Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы негізінде жүзеге асырылады;


      1. Қазақ әдебиеті пәні бағдарламасының басты бағыты – білім алушылардың ақыл-ой қабілеті мен тұлғалық қасиеттерінің қалыптасуына, тілдік-эстетикалық талғамдарының дамуына, коммуникативтік құзыреттіліктерінің жетілдірілуіне іргетас қалап, өмірлік дағдыларын шыңдауына, өздігінен білім алуларына мүмкіндік туғызу. Білім алушыларды ұлттық мәдениет пен әдеби мұраларды түсінуге, қазіргі заманғы әдебиетті бағалай білуге үйретеді. Бағдарламада әдеби-теориялық ұғымдар, талдауға, бағалау мен салыстыруға негізделген адамзаттың мәңгілік сұрақтары, қазіргі заманғы дилеммалар, мәселелер қарастырылған.

      2. Қазақ әдебиеті бағдарламасының мақсаты – білім алушыларды креативті ойлауға бағыттау. Олардың ойларын ауызша еркін жеткізуіне және жаза білуіне қолдау көрсету, дәлелдер келтіру, салыстыру және анализ жасау, бағалау дағдыларын қалыптастыру, білім алушыларға жанрларды меңгерту.

      3. Теориялық материалдар оқушының қазақ әдебиеті туралы ұғымдарын кеңейтуге, әдебиет туралы дүниетанымын қалыптастыруға және адамзатқа ортақ ойларды, дилеммаларды, мінездерді зерттеуге мүмкіндік береді. Қазақ әдебиеті білім деңгейі, ой-өрісі дамыған, әдеби тіл және әдеби формалар арқылы өз ойын еркін жеткізе алатын, туындаған мәселелерді шеше білетін өмірге бейім ұрпақ тәрбиелейді.

      4. Қазақ әдебиеті пәнін оқу арқылы білім алушылар:

      1) қазақ әдебиетінің құндылық ретіндегі болмысын, ұлттық мәдениеттегі маңызды орнын құрметтейді және бағалайды;

      2) қазақ әдебиетінің мәдениетаралық қарым-қатынастағы рөлін, қазақ халқының қалыптасқан тарихын, алға қойған міндеттерін, жеңістерін, мәселелерін, қарама-қайшылық пен қиындықтарын анықтайды және түсінеді;

      3) түрлі жағдайларға бейімделе білу және өздігінен шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады;

      4) заманауи, ғылыми және қоғамдық дамуға сәйкес дүниетанымын дамытады.

    5. "Қазақ әдебиеті" пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 9-сынып – аптасына 3 сағат, оқу жылында – 102 сағат.

   6. "Қазақ әдебиеті" пәндік білімнің мазмұны бөлімдерге бөлінген: түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация, бағалау және салыстырмалы анализ, сонымен қатар, дағдыларды қалыптастыратын бөлімшелерден тұрады. Бағдарламаның бұл бөлімі пән бойынша оқу мақсаттарынан тұрады.

   7. "Түсіну және жауап беру" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:

      1) көркем шығарма мазмұны мен пішіні;

      2) әдеби шығарманың тұжырымдамасы;

      3) көркем шығармадағы образ;

      4) шығарма үзінділерімен жұмыс.

  8. "Анализ және интерпретация" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:

1) әдеби шығарманың композициясы;

      2) автор бейнесі;

      3) көркем шығарманың тілі;

      4) шығармашылық жұмыс.

 9. "Бағалау және салыстыру" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:

      1) тарихи және көркемдік құндылығы;

      2) заманауилығы мен жаңашылдығы;

      3) әдеби эссе;

      4) әдеби сын.

      9-сыныпқа арналған "Қазақ әдебиеті" пәнінің базалық білім мазмұны:

      1) түсіну және жауап беру:

      әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау, әдеби шығармадағы психологизм, көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесі, көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

      2) анализ және интерпретация:

      эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдар, автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөлі, шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлері, автор стилі, автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу;

      3) бағалау және салыстыру:

      шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстыру, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау, шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру, әдеби эссе жазу, әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдау, шағын сын мақала жазу.


  Оқытылатын көркем шығармалар тізімі:

      1) Ж. Баласағұн "Құтты білік";

      2) Шешендік өнер: Майқы би мен Мөңке бидің шешендік сөздері, Әнет баба "Не арсыз Не ғайып Не даусыз";

      3) Төле би "Ердің бақыты –әйел", Әйтеке би "Қасқакөл дауы", Қазыбек би "Кім жақын Не қымбат Не қиын";

      4) Сырым Датұлы "Балаби мен Сырым";

      5) Бұқар жырау "Тілек", "Әй, Абылай, Абылай", "Асқар таудың өлгені";

      6) "Біржан-Сара" айтысы;

      7) Нысанбай жырау "Кенесары – Наурызбай";

      8) Махамбет Өтемісұлы "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны", "Мен, мен, мен едім" , "Бағаналы терек";

      9) Ш. Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі";

      10) І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасы;

      11) Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаят;

      12) Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы;

      13) Т. Айбергенов "Сағыныш", Ф. Оңғарсынова "Өлең, мен сені аялап өтем";

      14) Н. Айтұлы "Бәйтерек" поэмасы;

      15) Қ.Мұханбетқалиұлы «Тар кезең» романынан үзінді


Оқулық авторлары: Ахтанова А.С., Жүндібаева А.Қ., Жұмекенова Л.К.

Алматы, «Атамұра» 2019ж 
























Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Пәні: Қазақ әдебиеті

Оқулық авторлары: Ахтанова А.С, Жүндібаева А.Қ, Жұмекенова Л.К.

Алматы, «Атамұра» 2019ж

Сынып:  9 сынып

Аптасына -3 сағат, барлығы -102 сағат


р/с

Ауыспалы тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы 

Оқудың     мақсаттары 

Сағат саны 

Күні 

Ескерту

                                                                                                              І тоқсан - 28 сағат

1

1.«Атадан қалған асыл сөз» бөлімі

Ислам дәуірі әдебиеті

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмдіа нықтау;

1

01.09.2021


2

Ж. Баласағұн "Құтты білік"
 
 

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1

03.09.2021


3

Ж. Баласағұн "Құтты білік"

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1

06.09.2021


4

Шешендік өнер

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1

08.09.2021


5

Майқы бидің шешендік сөздері

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1

10.09.2021


6

Мөңке бидің шешендік сөздері

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1

13.09.2021


7

Әнет баба "Не арсыз Не ғайып Не даусыз"

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау

1

15.09.2021


8


Заман: Кеше.Бүгін. Ертең.

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1

17.09.2021


9

Әнет баба шешендік сөздерінің құндылығы

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1

20.09.2020


10

Төле би 

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1

22.09.2020


11

"Ердің бақыты –әйел"

№1.БЖБ

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1

24.09.2021


12

Қазыбек би

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1

27.09.2021


13

"Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?" 

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1

29.09.2021


14

 «Менің өмірдегі ең қымбат адамым»

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1

01.10.2021


15

Әйтеке би "Қасқакөлдауы"

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

1

04.10.2021


16

Әйтеке би "Қасқакөлдауы көркемдік ерекшелігі

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1

06.10.2021


17

Сырым Датұлы "Балаби мен Сырым"

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1

08.10.2021


18

 «Азамат ердің баласы» (тарихтағы Сырым батыр бейнесі)

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

1

11.10.2021


19

Бұқар жырау "Тілек"

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

1

13.10.2021


20

"Тілек" толғауының идеясы


9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1

15.10.2021


21

"Әй, Абылай, Абылай"

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1

18.10.2021


22

"Әй, Абылай, Абылай", "Асқар таудың өлгені" №2.БЖБ

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1

20.10.2021


23

Айтыс және оның түрлері

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1

22.10.2021


24

"Біржан-Сара" айтысының композициялық құрылымы, тілдік қолданыстар

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1

25.10.2021


25

№1.ТЖБ 

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау

1

27.10.2021


26


"Біржан-Сара" айтысын талдау

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1

29.10.2021


ІІ тоқсан


27

2.«Тарихишындық пен көркемдік шешім» 

Нысанбай жырау өмірі мен шығармашылығы

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

1

08.11.2021


28

"Кенесары – Наурызбай" поэмасының идеясы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1

10.11.2021


29

"Кенесары – Наурызбай» поэмасының сюжеттік-композициясы


9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;;

1

12.11.2021


30

"Кенесары – Наурызбай" поэмасының кейіпкерлер  бейнесі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1

15.11.2021


31

Махамбет Өтемісұлы өмірі мен шығармашылығы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1

17.11.2021


32

"Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" поэмасы


 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

1

19.11.2021


33

"Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны"поэмасының стилі

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1

22.11.2021


34

"Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны"   

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

1

24.11.2021


35

"Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" поэмасының композициясы

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

1

26.11.2021


36

" Мен, мен, мен едім" өлеңі

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1

29.11.2021


37

" Мен, мен, мен едім" өлеңінің     идеясы

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1

29.11.2021

01.12.21

38

" Мен, мен, мен едім" өлеңінің стильдік ерекшелігі

№3.БЖБ

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1

03.12.2021


39

" Махамбет- өршіл ақын" әдеби эссе

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1

06.12.2021


40

"Бағаналытерек" өлеңі

9.1.2.1 әдебишығармадағыпсихологизмдіанықтау;

1

08.12.2021


41

"Бағаналытерек" өлеңінің композициясы,құндылығы

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

1

10.12.2021


42

"Бағаналы терек"

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1


13.12.2021


43

Ш.Уәлиханов өмірі мен шығармашылығы

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1

15.12.2021


44

Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" шығармасының сюжеттік-композициясы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

1

15.12.2021

17.12.21

45

Ш.Уәлиханов «Ыстық көл күнделігі» 

№4.БЖБ

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау

1

20.12.2021


46

Ш.Уәлиханов «Ыстық көл күнделігі»  стильдік ерекшелігі

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау

1

22.12.2021


47


Нәтиже сабақ

9.1.4.1. көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстардарда қолдану;

1

24.12..2021


48

№2.ТЖБ

Тоқсандық жиынтық бағалау

1

27.12.2021


49

Нәтиже сабақ

9.1.4.1. көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстардарда қолдану;

1

29.12.2021


ІІІ тоқсан-30 сағат

50

3.«Адам жанының құпиясы» бөлімі

І. Жансүгіров  өмірі мен шығармашылығы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1

10.01.2021


51

І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

1

12.01.2021


52

І. Жансүгіров "Құлагер" поэма

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану.


1

14.01.2021




53

«Егес»

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

1

17.01.2022


54

Бай-бай, Құлагерім!

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

1

19.01.2022


55

Аттың азалы әні


9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;
 
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1

21.01.2022


56

«Құлагер» поэмасындағы Ақан бейнесі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1

24.01.2022


57

«Құлагер – еркіндікке ұмтылған қазақ елінің символы»

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

1

26.01.2022


58

Б. Майлин қазақтың көрнекті жазушысы

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1

28.01.2022


59

Б. Майлин шығармашылығы

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1

31.01.2022


60

"Шұғаның белгісі" хикаяты

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1

02.02.2022


61

«Адамзатта ондай сұлу болады екен-ау!»

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1

04.02.2022


62

"Шұғаның белгісі" хикаятының тақырыбы мен идеясы

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1

07.02.2022


63

Кейіпкерлер әлемі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1

09.02.2022


64

Шұға мен Әбдірахман армандары №5.БЖБ 

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау.

1

11.02.2022


65

Ғ. Мүсірепов өмірі мен шығармашылығы

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану..

1

14.02.2022


66

"Ұлпан" романы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

1

16.02.2022


67

"Ұлпан" романындағы Ұлпан бейнесі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

1

18.02.2022


68

Ұлпан – әулие 

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1

21.02.2021


69

Т. Айбергенов "Сағыныш"

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1

23.02.2021


70

Т. Айбергенов "Сағыныш" өлеңіндегі      ішкі сезім

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

1

25.02.2021


71

Төлегеннің сағынышы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1

28.03.2021


72

Кеудемді кернеп тұр бір сағыныш...

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу;                                                                                           9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1

02.03.2022


73

Ф. Оңғарсынова 

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу.

1

04.03.2022


74

Фариза – поэзия падишасы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1

07.03.2022


75

Ф. Оңғарсынова шығармалары

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

1

09.03.2022


76

№6. БЖБ "Өлең, мен сені аялап өтем"


9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1

11.03.2022


77

Жайық өңірінің ақындары 

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау.

1

14.03.2022


78

№3.ТЖБ

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

1

16.03.2022


79

Өлеңге сатылай кешенді талдау

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

1

18.03.2022


ІҮ тоқсан

80

4.«Мәңгілік Ел – мәңгілік мұрат» бөлімі

Н. Айтұлы

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1

01.04.2022


81

Ақын шығармалары

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1

04.04.2022


82

"Бәйтерек" поэмасы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

1

06.04.2022


83

Поэманың идеясы мен тақырыбы

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1

08.04.2022


84

Кейіпкер бейнесі

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1

11.04.2022


85

Тәуелсіздік жетістіктері

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;
 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1

13.04.2022


86

Бәйтерек монументі

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1

15.04.2022


87

Ішінде сайыпқыран қыран көсемдердің,

Шоқтығы шоқжұлдыздай Нұрағамның!

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1

18.04.2022


88

Жаңа астана – жаңа қоғам

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1

20.04.2022


89

Туады әр халықтың өз көсемі №7.БЖБ  

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1

22.04.2022


90


Қ.Мұхамбетқалиев 

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;

1

25.04.2022


91

«Тар кезең» романы

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

1

27.04.2022


92

Ханның намысы – халықтың намысы

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;
 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

1

29.04.2022


93

Сырым би – Сырым батыр

9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу

1

02.05.2022


94

Құтты мекен

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

1

04.05.2022


95

Генерал-поручик барон Игельстром

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

1

06.05.2022


96

Айқас                                            №8.БЖБ

9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

1

06.05.2022

09.05.2022

97

Талқы

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

1

11.05.2022


98

Ұлы жиын

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

1

13.05.2022


99

«Тар кезең» романының     тілдік және  стильдік ерекшелігі

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу.

1

16.05.2022


100

Ұлт- азаттық көтерілісінің тарихы

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру

1

18.05.2022


101

№4.ТЖБ 

Тоқсандық жиынтық бағалау

1

20.05.2021


102


Бөлім бойынша пысықтау

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

1

23.05.2021