Қазақ әдебиеті 9 сынып
Түсінік хат
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына, «2021-20222 оқу жылында Қазақстан республикасының жалпы орта білім беретін мектептерінде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатқа, «ҚР бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік типтік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 4 қыркүйектегі №441 бұйрығы, «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрі міндетін атқарушысының 2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрығымен (ҚР Әділет министрлігінде 2017 жылы 13 қарашада № 15982 тіркелген) бекітілген «Негізгі орта білім беру деңгейінің жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасын басшылыққа ала отырып құрылды.
«ҚР Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы негізінде жүзеге асырылады;
1. Қазақ әдебиеті пәні бағдарламасының басты бағыты – білім алушылардың ақыл-ой қабілеті мен тұлғалық қасиеттерінің қалыптасуына, тілдік-эстетикалық талғамдарының дамуына, коммуникативтік құзыреттіліктерінің жетілдірілуіне іргетас қалап, өмірлік дағдыларын шыңдауына, өздігінен білім алуларына мүмкіндік туғызу. Білім алушыларды ұлттық мәдениет пен әдеби мұраларды түсінуге, қазіргі заманғы әдебиетті бағалай білуге үйретеді. Бағдарламада әдеби-теориялық ұғымдар, талдауға, бағалау мен салыстыруға негізделген адамзаттың мәңгілік сұрақтары, қазіргі заманғы дилеммалар, мәселелер қарастырылған.
2. Қазақ әдебиеті бағдарламасының мақсаты – білім алушыларды креативті ойлауға бағыттау. Олардың ойларын ауызша еркін жеткізуіне және жаза білуіне қолдау көрсету, дәлелдер келтіру, салыстыру және анализ жасау, бағалау дағдыларын қалыптастыру, білім алушыларға жанрларды меңгерту.
3. Теориялық материалдар оқушының қазақ әдебиеті туралы ұғымдарын кеңейтуге, әдебиет туралы дүниетанымын қалыптастыруға және адамзатқа ортақ ойларды, дилеммаларды, мінездерді зерттеуге мүмкіндік береді. Қазақ әдебиеті білім деңгейі, ой-өрісі дамыған, әдеби тіл және әдеби формалар арқылы өз ойын еркін жеткізе алатын, туындаған мәселелерді шеше білетін өмірге бейім ұрпақ тәрбиелейді.
4. Қазақ әдебиеті пәнін оқу арқылы білім алушылар:
1) қазақ әдебиетінің құндылық ретіндегі болмысын, ұлттық мәдениеттегі маңызды орнын құрметтейді және бағалайды;
2) қазақ әдебиетінің мәдениетаралық қарым-қатынастағы рөлін, қазақ халқының қалыптасқан тарихын, алға қойған міндеттерін, жеңістерін, мәселелерін, қарама-қайшылық пен қиындықтарын анықтайды және түсінеді;
3) түрлі жағдайларға бейімделе білу және өздігінен шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады;
4) заманауи, ғылыми және қоғамдық дамуға сәйкес дүниетанымын дамытады.
5. "Қазақ әдебиеті" пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 9-сынып – аптасына 3 сағат, оқу жылында – 102 сағат.
6. "Қазақ әдебиеті" пәндік білімнің мазмұны бөлімдерге бөлінген: түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация, бағалау және салыстырмалы анализ, сонымен қатар, дағдыларды қалыптастыратын бөлімшелерден тұрады. Бағдарламаның бұл бөлімі пән бойынша оқу мақсаттарынан тұрады.
7. "Түсіну және жауап беру" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) көркем шығарма мазмұны мен пішіні;
2) әдеби шығарманың тұжырымдамасы;
3) көркем шығармадағы образ;
4) шығарма үзінділерімен жұмыс.
8. "Анализ және интерпретация" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) әдеби шығарманың композициясы;
2) автор бейнесі;
3) көркем шығарманың тілі;
4) шығармашылық жұмыс.
9. "Бағалау және салыстыру" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) тарихи және көркемдік құндылығы;
2) заманауилығы мен жаңашылдығы;
3) әдеби эссе;
4) әдеби сын.
9-сыныпқа арналған "Қазақ әдебиеті" пәнінің базалық білім мазмұны:
1) түсіну және жауап беру:
әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау, әдеби шығармадағы психологизм, көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесі, көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;
2) анализ және интерпретация:
эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдар, автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөлі, шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлері, автор стилі, автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу;
3) бағалау және салыстыру:
шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстыру, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау, шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру, әдеби эссе жазу, әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдау, шағын сын мақала жазу.
Оқытылатын көркем шығармалар тізімі:
1) Ж. Баласағұн "Құтты білік";
2) Шешендік өнер: Майқы би мен Мөңке бидің шешендік сөздері, Әнет баба "Не арсыз Не ғайып Не даусыз";
3) Төле би "Ердің бақыты –әйел", Әйтеке би "Қасқакөл дауы", Қазыбек би "Кім жақын Не қымбат Не қиын";
4) Сырым Датұлы "Балаби мен Сырым";
5) Бұқар жырау "Тілек", "Әй, Абылай, Абылай", "Асқар таудың өлгені";
6) "Біржан-Сара" айтысы;
7) Нысанбай жырау "Кенесары – Наурызбай";
8) Махамбет Өтемісұлы "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны", "Мен, мен, мен едім" , "Бағаналы терек";
9) Ш. Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі";
10) І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасы;
11) Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаят;
12) Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы;
13) Т. Айбергенов "Сағыныш", Ф. Оңғарсынова "Өлең, мен сені аялап өтем";
14) Н. Айтұлы "Бәйтерек" поэмасы;
15) Қ.Мұханбетқалиұлы «Тар кезең» романынан үзінді
Оқулық авторлары: Ахтанова А.С., Жүндібаева А.Қ., Жұмекенова Л.К.
Алматы, «Атамұра» 2019ж
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Пәні: Қазақ әдебиеті
Оқулық авторлары: Ахтанова А.С, Жүндібаева А.Қ, Жұмекенова Л.К.
Алматы, «Атамұра» 2019ж
Сынып: 9 сынып
Аптасына -3 сағат, барлығы -102 сағат
р/с | Ауыспалы тақырыптар | Сабақтардың тақырыбы | Оқудың мақсаттары | Сағат саны | Күні | Ескерту | |
І тоқсан - 28 сағат | |||||||
1 | 1.«Атадан қалған асыл сөз» бөлімі | Ислам дәуірі әдебиеті | 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмдіа нықтау; | 1 | 01.09.2021 | ||
2 | Ж. Баласағұн "Құтты білік" | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; | 1 | 03.09.2021 | |||
3 | Ж. Баласағұн "Құтты білік" | 9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; | 1 | 06.09.2021 | |||
4 | Шешендік өнер | 9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану | 1 | 08.09.2021 | |||
5 | Майқы бидің шешендік сөздері | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 10.09.2021 | |||
6 | Мөңке бидің шешендік сөздері | 9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; | 1 | 13.09.2021 | |||
7 | Әнет баба "Не арсыз Не ғайып Не даусыз" | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау | 1 | 15.09.2021 | |||
8 | Заман: Кеше.Бүгін. Ертең. | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 17.09.2021 | |||
9 | Әнет баба шешендік сөздерінің құндылығы | 9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; | 1 | 20.09.2020 | |||
10 | Төле би | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; | 1 | 22.09.2020 | |||
11 | "Ердің бақыты –әйел" №1.БЖБ | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 24.09.2021 | |||
12 | Қазыбек би | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; | 1 | 27.09.2021 | |||
13 | "Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?" | 9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану | 1 | 29.09.2021 | |||
14 | «Менің өмірдегі ең қымбат адамым» | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 01.10.2021 | |||
15 | Әйтеке би "Қасқакөлдауы" | 9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау; | 1 | 04.10.2021 | |||
16 | Әйтеке би "Қасқакөлдауы көркемдік ерекшелігі | 9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; | 1 | 06.10.2021 | |||
17 | Сырым Датұлы "Балаби мен Сырым" | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 08.10.2021 | |||
18 | «Азамат ердің баласы» (тарихтағы Сырым батыр бейнесі) | 9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу | 1 | 11.10.2021 | |||
19 | Бұқар жырау "Тілек" | 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; | 1 | 13.10.2021 | |||
20 | "Тілек" толғауының идеясы | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; | 1 | 15.10.2021 | |||
21 | "Әй, Абылай, Абылай" | 9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; | 1 | 18.10.2021 | |||
22 | "Әй, Абылай, Абылай", "Асқар таудың өлгені" №2.БЖБ | 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу | 1 | 20.10.2021 | |||
23 | Айтыс және оның түрлері | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; | 1 | 22.10.2021 | |||
24 | "Біржан-Сара" айтысының композициялық құрылымы, тілдік қолданыстар | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; 9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; | 1 | 25.10.2021 | |||
25 | №1.ТЖБ | Тоқсан бойынша жиынтық бағалау | 1 | 27.10.2021 | |||
26 | "Біржан-Сара" айтысын талдау | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 29.10.2021 | |||
ІІ тоқсан | |||||||
27 | 2.«Тарихишындық пен көркемдік шешім» | Нысанбай жырау өмірі мен шығармашылығы | 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; | 1 | 08.11.2021 | ||
28 | "Кенесары – Наурызбай" поэмасының идеясы | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; | 1 | 10.11.2021 | |||
29 | "Кенесары – Наурызбай» поэмасының сюжеттік-композициясы | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;; | 1 | 12.11.2021 | |||
30 | "Кенесары – Наурызбай" поэмасының кейіпкерлер бейнесі | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 15.11.2021 | |||
31 | Махамбет Өтемісұлы өмірі мен шығармашылығы | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; | 1 | 17.11.2021 | |||
32 | "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" поэмасы |
| 1 | 19.11.2021 | |||
33 | "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны"поэмасының стилі | 9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; | 1 | 22.11.2021 | |||
34 | "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" | 9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу | 1 | 24.11.2021 | |||
35 | "Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны" поэмасының композициясы | 9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау; | 1 | 26.11.2021 | |||
36 | " Мен, мен, мен едім" өлеңі | 9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану | 1 | 29.11.2021 | |||
37 | " Мен, мен, мен едім" өлеңінің идеясы | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; | 1 | 29.11.2021 | 01.12.21 | ||
38 | " Мен, мен, мен едім" өлеңінің стильдік ерекшелігі №3.БЖБ | 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу | 1 | 03.12.2021 | |||
39 | " Махамбет- өршіл ақын" әдеби эссе | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 06.12.2021 | |||
40 | "Бағаналытерек" өлеңі | 9.1.2.1 әдебишығармадағыпсихологизмдіанықтау; | 1 | 08.12.2021 | |||
41 | "Бағаналытерек" өлеңінің композициясы,құндылығы | 9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау; | 1 | 10.12.2021 | |||
42 | "Бағаналы терек" | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 13.12.2021 | |||
43 | Ш.Уәлиханов өмірі мен шығармашылығы | 9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану | 1 | 15.12.2021 | |||
44 | Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" шығармасының сюжеттік-композициясы | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; | 1 | 15.12.2021 | 17.12.21 | ||
45 | Ш.Уәлиханов «Ыстық көл күнделігі» №4.БЖБ | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау | 1 | 20.12.2021 | |||
46 | Ш.Уәлиханов «Ыстық көл күнделігі» стильдік ерекшелігі | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау | 1 | 22.12.2021 | |||
47 | Нәтиже сабақ | 9.1.4.1. көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстардарда қолдану; | 1 | 24.12..2021 | |||
48 | №2.ТЖБ | Тоқсандық жиынтық бағалау | 1 | 27.12.2021 | |||
49 | Нәтиже сабақ | 9.1.4.1. көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстардарда қолдану; | 1 | 29.12.2021 | |||
ІІІ тоқсан-30 сағат | |||||||
50 | 3.«Адам жанының құпиясы» бөлімі | І. Жансүгіров өмірі мен шығармашылығы | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; | 1 | 10.01.2021 | ||
51 | І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасы | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; | 1 | 12.01.2021 | |||
52 | І. Жансүгіров "Құлагер" поэма | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. | 1 | 14.01.2021 | |||
53 | «Егес» | 9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу | 1 | 17.01.2022 | |||
54 | Бай-бай, Құлагерім! | 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; | 1 | 19.01.2022 | |||
55 | Аттың азалы әні | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 21.01.2022 | |||
56 | «Құлагер» поэмасындағы Ақан бейнесі | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; | 1 | 24.01.2022 | |||
57 | «Құлагер – еркіндікке ұмтылған қазақ елінің символы» | 9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу | 1 | 26.01.2022 | |||
58 | Б. Майлин қазақтың көрнекті жазушысы | 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу | 1 | 28.01.2022 | |||
59 | Б. Майлин шығармашылығы | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 31.01.2022 | |||
60 | "Шұғаның белгісі" хикаяты | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; | 1 | 02.02.2022 | |||
61 | «Адамзатта ондай сұлу болады екен-ау!» | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 04.02.2022 | |||
62 | "Шұғаның белгісі" хикаятының тақырыбы мен идеясы | 9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; | 1 | 07.02.2022 | |||
63 | Кейіпкерлер әлемі | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; | 1 | 09.02.2022 | |||
64 | Шұға мен Әбдірахман армандары №5.БЖБ | 9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау. | 1 | 11.02.2022 | |||
65 | Ғ. Мүсірепов өмірі мен шығармашылығы | 9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану.. | 1 | 14.02.2022 | |||
66 | "Ұлпан" романы | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; | 1 | 16.02.2022 | |||
67 | "Ұлпан" романындағы Ұлпан бейнесі | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; 9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; | 1 | 18.02.2022 | |||
68 | Ұлпан – әулие | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 21.02.2021 | |||
69 | Т. Айбергенов "Сағыныш" | 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу | 1 | 23.02.2021 | |||
70 | Т. Айбергенов "Сағыныш" өлеңіндегі ішкі сезім | 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; | 1 | 25.02.2021 | |||
71 | Төлегеннің сағынышы | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу | 1 | 28.03.2021 | |||
72 | Кеудемді кернеп тұр бір сағыныш... | 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу; 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 02.03.2022 | |||
73 | Ф. Оңғарсынова | 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу. | 1 | 04.03.2022 | |||
74 | Фариза – поэзия падишасы | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; | 1 | 07.03.2022 | |||
75 | Ф. Оңғарсынова шығармалары | 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; | 1 | 09.03.2022 | |||
76 | №6. БЖБ "Өлең, мен сені аялап өтем" | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 11.03.2022 | |||
77 | Жайық өңірінің ақындары | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау. | 1 | 14.03.2022 | |||
78 | №3.ТЖБ | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; | 1 | 16.03.2022 | |||
79 | Өлеңге сатылай кешенді талдау | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; | 1 | 18.03.2022 | |||
ІҮ тоқсан | |||||||
80 | 4.«Мәңгілік Ел – мәңгілік мұрат» бөлімі | Н. Айтұлы | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; | 1 | 01.04.2022 | ||
81 | Ақын шығармалары | 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу | 1 | 04.04.2022 | |||
82 | "Бәйтерек" поэмасы | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; | 1 | 06.04.2022 | |||
83 | Поэманың идеясы мен тақырыбы | 9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; | 1 | 08.04.2022 | |||
84 | Кейіпкер бейнесі | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; | 1 | 11.04.2022 | |||
85 | Тәуелсіздік жетістіктері | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 13.04.2022 | |||
86 | Бәйтерек монументі | 9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану | 1 | 15.04.2022 | |||
87 | Ішінде сайыпқыран қыран көсемдердің, Шоқтығы шоқжұлдыздай Нұрағамның! | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 18.04.2022 | |||
88 | Жаңа астана – жаңа қоғам | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 20.04.2022 | |||
89 | Туады әр халықтың өз көсемі №7.БЖБ | 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу | 1 | 22.04.2022 | |||
90 | Қ.Мұхамбетқалиев | 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау; | 1 | 25.04.2022 | |||
91 | «Тар кезең» романы | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; 9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау; | 1 | 27.04.2022 | |||
92 | Ханның намысы – халықтың намысы | 9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау; | 1 | 29.04.2022 | |||
93 | Сырым би – Сырым батыр | 9.3.4.1 әдеби шығарманы қазақ әдебиеті мен әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра талдап, шағын сын мақала жазу | 1 | 02.05.2022 | |||
94 | Құтты мекен | 9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану | 1 | 04.05.2022 | |||
95 | Генерал-поручик барон Игельстром | 9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; | 1 | 06.05.2022 | |||
96 | Айқас №8.БЖБ | 9.3.3.1 шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу; | 1 | 06.05.2022 | 09.05.2022 | ||
97 | Талқы | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; | 1 | 11.05.2022 | |||
98 | Ұлы жиын | 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; | 1 | 13.05.2022 | |||
99 | «Тар кезең» романының тілдік және стильдік ерекшелігі | 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу. | 1 | 16.05.2022 | |||
100 | Ұлт- азаттық көтерілісінің тарихы | 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру | 1 | 18.05.2022 | |||
101 | №4.ТЖБ | Тоқсандық жиынтық бағалау | 1 | 20.05.2021 | |||
102 | Бөлім бойынша пысықтау | 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу | 1 | 23.05.2021 | |||